När jag sålde min själ.

Precis som alla andra som säljer sina själar till Djävulen har även jag gjort det en gång i tiden.
Det var år 2006 och jag var inlagd på barn och ungdomspsyk. Jag var 16 år gammal.
 
Jag satt inne på mitt rum när jag plötsligt började höra en tanke/röst som sa att jag skulle vara Djävulen själv.
Jag totalnekade detta omedelbart!
Eftersom den första tanken som slog mig efter detta påstående var: "Aldrig i livet att jag tar på mig ansvaret att vara Satan!? Tänk hur otroligt förbannad den riktiga Djävulen skulle bli om jag accepterade detta påstående".
 
Eftersom jag blånekade faktat att jag skulle vara Satan så fick jag frågan om jag, hur som helst, ville sälja min själ till Djävulen. Detta gick jag med på...
 
Jag och Satan gjorde ett kontrakt som jag skrev på. Efter detta ägde jag inte längre min själ. Men jag har tillgång till den.
Så av mina framsteg är jag idag mycket närmare Satan än någonsin... Mycket bättre en någonsin...
 
"Sell your soul to the Devil and dance forever"
 
 


Comments

Comments here:

Namn:
Remember me?

E-mail: (not publish)

URL/Bloggadress:

Coment:

Trackback