Mitt liv i Slipknot 5

 
- Slipknot - Everything ends - Låt 5 - 15 år -
 
You are wrong, fucked, and overrated – Ingen gillar er
I think I'm gonna be sick, and it's your fault – Jag blir sjuk av er
This is the end of everything – Det här är slutet för er 
You are the end of everything –
Ni är slutet på allt
I haven't slept since I woke up – När jag vaknade visste jag
And found my whole life was a lie, motherfucker – Att hela mitt liv är en lögn
This is the end of everything – Det här är slutet för er
You are the end of everything! – Ni är slutet på allt
 

Shallow skin, I can paint with pain – Jag målar böcker fulla med mitt eget blod
I mark the trails on my arms with your disdain – Jag märker mina armar med hatet för er
Every day it's the same, I love - you hate – Jag älskade er
But I guess I don't care anymore – Men den kärleken tog slut
Fix my problems with the blade – Skadar min kropp med vassa föremål
While my eyes turn from blue to gray – Man kan se hatet i mina ögon
God, the worst thing happened to me today – Det värsta som kunde hända mig hände idag
But I guess I don't care anymore – Men jag bryr mig inte längre
 

You are wrong, fucked, and overrated – Allt ni har är idioti
I think I'm gonna be sick, and it's your fault – Det är erat fel att jag kom upp så här
This is the end of everything – Jag vet vad jag ska göra till slut
You are the end of everything – Slutet är här för er
I haven't slept since I woke up – Jag kan inte sova, men jag vaknade med en sinnessjuk dröm
And found my whole life was a lie, motherfucker – Och det jag hittade i drömmen var en sjukdom
This is the end of everything - Sjukdommen är slutet
You are the end of everything! – Slutet för er
 

My flaws are the only thing left that's pure – Mitt blod rinner fortfarande klart
Can't really live, can't really endure – Hur ska jag stå ut med dessa dumheter
Everything I see reminds me of her – Allt påminner om mig själv
God, I wish I didn't care anymore – Jag önskar att Gud hjälpte mig
The more I touch, the less I feel – Känslorna kommer och går
I'm lying to myself that it's not real – Jag försöker förstå er men jag vet bättre nu
Why is everybody making such a big fucking deal? – Varför ska alla lägga sig i?
It's never gonna appear anymore – Dessa idioter kommer att dö
 

What the hell am I doing? – Varför skadar jag mig själv?
Is there anyone left in my life? – Finns det någon kärlek kvar att ge?
What the fuck was I thinking? – Vad tänkte jag när jag skadar mig så här?
Anybody want to tell me I'm fine? – Ska någon säga till mig att allt är bra?
Where the hell am I going? – Vem ska jag gå till?
Do I even need a reason to hide? – Jag gömmer alla mina sår för det yttre
I am only betrayed! – För att göra dom runkt omkring mig lugna…
I am only conditioned to die! – Kanske är död en på nytt födelse?
 
 
 


Comments

Comments here:

Namn:
Remember me?

E-mail: (not publish)

URL/Bloggadress:

Coment:

Trackback