Mitt liv i Slipknot 4

- Slipknot - Låt 4 - My Plague - 14 år -

I'm in conniptions for the final act you came here for – Du kom hit för att förstå
The one derivative you manage is the one I abhor– Men på det sättet du gör det är motbjudande
I need a minute to elaborate for everyone the – De jag trodde var vänner, är inte längre där
Everyday bullshit things that you have done – Allt du tar från mig

Your impossible ego fuck is like a – Ert ego är värre än någonsin
Megalomaniacal tab on my tongue – Jag kan nästan smaka er sjukdom
You fuckin' touch me I will rip you apart – Men vi för er bort från varandra
I'll reach in and take a bite out of that – Någon av det sjuka är mitt
Shit you call a heart – Mitt är det du kallar hjärta

Yeah! Yeah! Yeah! - Så är det

I don't mind being ogled, ridiculed – Jag har något emot er 
Made to feel minuscule – Jag är gjord för detta
If you consider the source, it's kinda pitiful – Det är jag
The only thing you really know about me is… – Det enda verkliga du vet om mig
…that's all you'll ever know – Är det jag vill att du ska veta


I know why you blame me – För det är mitt fel
I know why you plague yourself– Jag vet varför du inte vill


I'm turning it around like a knife in the shell – Rakblad mot min kropp
I wanna understand why but I'm hurting myself – Jag vet inte varför
I haven't seen a lot of reasons to stop it – Varför ska jag sluta?
I can't just drop it – Det går bara inte
I'm just a bastard, but at least I admit it – Jag vet vad jag är.
At least I admit it - Åtminstone erkänner jag det

Yeah! - Så kan det gå

Kill you - fuck you - I will never be you  – Vad du än gör mot mig kommer jag inte ge mig
You! – För du!
Kill you - fuck you - I will never be you – Vad du än gör mot mig kommer jag inte ge mig
You! – Ja du!
I can't fuckin' take it anymore! – Det är för mycket för att stå ut
A snap of the synapse - Slag
And now it's fuckin' war – Nu är det mellan mig och er

 
 
 

Comments

Comments here:

Namn:
Remember me?

E-mail: (not publish)

URL/Bloggadress:

Coment:

Trackback