Mitt liv i Slipknot 3

- Slipknot - Disasterpiece - Låt 3 - 13 år -
 
Hold on to something! - Nu börjar det

I wanna slit your throat and fuck the wound – Min hals skriker tills det blir ett sår
Wanna push my face in and feel the swoon – Knulla lite av mig
Wanna dig inside, find a little bit of me – Inuti mig finns du
'Cause the line gets crossed when you don't come clean – Mina vägar av funktion är smuttsiga
My wormwood meets your pesticide – Mina funktioner är dåliga
You'll never get out, 'cause you were never alive – Skolan, allt, gömmer mig
I am infinite. I am the infant finite – Jag är som Satan
Come a little closer, and I'll show you why – Tror du mig inte? Jag visar dig.
 

(NO ONE IS - SAFE) – Om inte jag går säker, då gör du detsamma
Noises, noises, people make noises – Det jag hör i mitt huvud är ingenting
People make noises when they're sick – Jag slåss och pratar med mig själv, upprepar… 
Nothing to do except hold on to NOTHING – Jag kan inte göra något åt mig själv


How does it feel to be locked inside another dream – Allt det som finns inuti, är det på riktigt?
That never had a chance of being realized? – Vad jag än gör så blir det fel 
What the fuck are you lookin' at? – Ser du på mig?
I'll tell you what you're lookin' at – Jag vet vad du ser
Everyone you ever fuckin' laughed at – Skrattar du åt mig nu?
Look in my eyes for the answers - typical – Bara jag vet att det stämmer
I can feel it underneath like a miracle – Jag vet att det stämmer, alla mina sinnen vet det 
Everybody in the world needs more than – Jag är mer än hela världen
Lies and consequences to power them – Aldrig ljuga, aldrig överdriva, aldrig ta livet av mig
Once again, it's me and no one else – Om du inte tror att jag är den enda…
I can't remember if there was a someone else – Jag minns hur det var och det var bara jag
It's not mine, it's not fair, it's outta my hands – Jag slåss och jag skriker
And it's shaking - you'll never take me – Jag är jag och det borde skrämma dig
 

(NO ONE IS - SAFE) – Om inte jag går säker, då gör du detsamma
Noises, noises, people make noises – Det jag hör i mitt huvud är ingenting
People make noises when they're sick – Jag slåss och pratar med mig själv, upprepar…
Nothing to do except hold on to NOTHING – Jag kan inte göra något åt mig själv


NOTHING! – Allt! Början! Slutet!

Come on! – Onanera!
(HATE) Hate ain't enough to describe me – Jag är för slaktad för att inte blöda
(SCREAM) Somewhere between screaming and crying – Men du finner mig bland blodet
I'm not supposed to be here – Jag borde vara död
I'm not supposed to be – Jag borde inte…
(WHY) When do I get to know why? – När kommer det märkas?
(BITTER) Bitter as the stink of when I try – När alla ni andra försöker? När?
I'm not supposed to be here – Jag borde vara död
I'm not supposed to be – Jag borde inte…
No! – Absolut inte
 

Pull your hands away - Stå förfallen
I'm gone - goodbye - it's so depressing –
Jag tror inte på er depression 
Withering away – Mina tankar slår sig lösa 
Take a look - inside - my soul is missing – Jag har ingen själ. Bara av Satan…
All I have is dead, so I'll take you with me – Hela mitt liv, bara skit, vänta ska jag visa dig
I feel like I'm erased - so kill me just in case – Döda mig om du vågar radera dig själv
 

(COVET) Everything around me's mine – Hela världen ser fel
(STY) Can't see through the sties in my eyes – Pilar slår mot mig
I'm not supposed to be here – Jag borde inte vara här
I'm not supposed to be – Jag borde inte
(DOWN) Scratching and clawing all the way – En död?
(STAY) You won't let me fucking stay – Hur tar jag död på liv?
I'm not supposed to be here – Jag borde inte vara här
I'm not supposed to be – Borde inte, igen?
(LIVE) Is there another way to live? – Hur lever ni?
(DIE) 'Cause it's the only way to die – Hur tar jag död på liv?

I'm not supposed to be - Jag borde inte vara, borde inte...
 

 
 

Comments

Comments here:

Namn:
Remember me?

E-mail: (not publish)

URL/Bloggadress:

Coment:

Trackback