Mitt liv i Slipknot 1+ 2

Slipknot - (515) - Låt 1 - Födelse
 
"Therese." "Therese."
 
Slipknot - People = Shit - Låt 2 - [Terra 12 år]  
 
I detta försöker jag minnas tillbaka och se hur mitt liv hängde ihop men Slipknot - Iowa - Skivan. Här låt 2 People = Shit som menas då jag var 12 år. Här kommer min förklaring för denna låt, uppdatering för dom andra låtarna kommer!

Yeah!
Yeah!
Come on!
Here we go again, motherfucker
Yeah!
 
- Orgasm och komma igen. Nu kommer du igen, mammas första kille
 

Come on down and see the idiot right here - Kille1 är den rätta idioten
Too fucked to beg and not afraid to care - Knullad och ber om min acceptans
What's the matter with calamity anyway? - Men jag blir en levande katastrof
Right? Get the fuck outta my face - Sluta finnas i mitt yttre
Understand I can't feel anything  - Förstå att jag inget känner
It isn't like I wanna sift through the decay  - Det är inte mitt fel att du finns
I feel like a wound like I got a fuckin'  Gun against my head, you live when I'm dead - Hur kunde du göra så här mot mig, jag känner inget för dig
 
One more time, motherfucker! - En gång till, mammas andra kille
 

Everybody hates me now, so fuck it - Nu hatar hela min familj mig, men jag vill skita i det
Blood's on my face and my hands, and I - Familjens ansvar ligger på hela min kropp, det jag borde älska
Don't know why. I'm not afraid to cry - Jag gråter varje dag och när jag inte gråter så gör jag det endå
But that's none of your business - Men allt ditt jobb tyglar inte mig
Whose life is it? Get it? See it? Feel it? Eat it? - Det är mitt liv, det är jag som förstår, det är jag som ser det, känner det och äter det
Spin it around so I can spit in its face - Jag hatar dig!
I wanna leave without a trace - Jag skulle kunna döda dig!
'Cause I don't wanna die in this place - För jag vill inte dö, iallafall inte här
 

People equal shit- Jag hatar alla människor
People equal shit (Whatcha gonna do?) - Vad ska jag göra för att få er att förstå hur mycket jag hatar er?
People equal shit ('Cause I'm not afraid of you) - Gör vad du vill mot mig...
People equal shit (I'm everything you'll never be!) - Jag är allt du önskar att du var
People equal shit (yeah!) - Genomfört!

Come on! - Mammas sista kille
It never stops - you can't be everything to everyone - Det händer om och om igen, jag ber dig!
Contagion - I'm sittin' at the side of Satan - Jag är ingen snäll person, jag har Satan i mig
What do you want from me? - Vad förväntar ni er av mig?
They never told me the failure I was meant to be - Ingen har förklarat för mig vilket misslyckande jag är
Overdo it - don't tell me you blew it - Jag behöver inte din felaktiga kärlek
Stop your bitchin' and fight your way through it - Ta tag i dina problem och lös dem
I'M - NOT - LIKE - YOU - I - JUST - FUCK - UP - Jag är allt det du aldrig någonsin blir. Jag är helt jävla sjuk i huvudet
 
C'mon motherfucker, everybody has to die - Kom igen och dö för mig, kille 1
C'mon motherfucker, everybody has to die! - Kom igen och dö för mig, kille 2
 

People equal shit (yeah!) - Alla jag känner är skit
People equal shit (oh!) - Alla måste bort
People equal shit (Whatcha gonna do?) - Jag ska förstöra
People equal shit ('Cause I'm not afraid of you) - [Kille] jag är inte rädd för dig
People equal shit (I'm everything you'll never be!) - Jag kommer bli allt du önskar jag aldrig kunde bli
People equal shit = Människor är skit
 

Got that, right? - Har du förstått mig rätt?
 
 
 


Comments

Comments here:

Namn:
Remember me?

E-mail: (not publish)

URL/Bloggadress:

Coment:

Trackback