Första gången på psyk...

Jag var 14 år gammal och gjorde min debut genom att skära mig i armarna.
Jag var så förbannad på min pappa just då.
Genom ren ilska skrev jag ordet "HATE" med blod på min pappas bilfönster.
 
Såklart drabbades min pappa av någon slags panik och tillkallade ambulans.
Ambulanspersonalen tog en titt på mina sår för att se hur illa det egentligen var.
...Det var inte så illa, bara ytliga sår.
 
Jag minns det så väl, att jag kände ett sorts misslyckande över att bara gjort ytliga sår. Efter detta fortsätte jag att skära mig själv i hopp om att göra ett djupt sår som man skulle vara tvungen att sy.
 
Hur som helst så var det här min debut att både skära mig och hamna på barn och ungdomspsyk på sachsska barn och ungdomspsyk.
 
 
 
SMXLL

Comments

Comments here:

Namn:
Remember me?

E-mail: (not publish)

URL/Bloggadress:

Coment:

Trackback