Dom älskade kanske kommer hem igen...

När jag för första gången skaffade millipede's var jag tamefan livrädd för dem. Jag drömde mardröm efter mardröm som handlade om millipedes och andra kravlande djur.
 
Men nu har rädslan typ släppt och jag är redo att köpa nya.
Problemet är vell det att BOY vägrar komma hem till mig om jag skaffar nya millipede's. 
Men grejen är att dom millipede's som jag vill köpa kommer ju ständigt vara i sitt terrarium, så dom kommer aldrig rymma.
Det borde vara grunden till att BOY inte kommer komma i kontakt med dem, förutom när han ser millipederna genom glaset...
 
Jag ska försöka övertala honom en gång till, eller tills han går med på det. För millipede's ska jag ha!
 
Här kommer någon bild på mina förra (som tyvär dog):
(Man ska ju fukta akvariumet typ varje dag. Men sen en dag hamnade jag på psyket under en längre tid och mamma vägrade ta hand om mina millipede's. Så dom dog, endast en överlevde som troligen har använt sig av kannibalism och käkat upp dom andra åtta)
 
 
 

 
 
SMLXL

Comments

Comments here:

Namn:
Remember me?

E-mail: (not publish)

URL/Bloggadress:

Coment:

Trackback