Att försöka förklara irriterande människor

 
Nu är fakta på detta viset; Att på Löwet (Löwenströmska sjukhuset) finns det endast två stycken tv-aparater.
Det är nämligen så att en gammal tant som heter Fuck har pront tagit beslaget på tvn i det stora allrummet. 
Fuck är den största ragatan på avdelningen och alla hatar henne. Hon tror genom rent galenskap säkerligen att hon är Gud eller något i den stilen...
 
Senast hon kommenterade mig när jag satte mig bredvid henne i stora allrummet sa hon hysteriskt:
- "Du borde ändra ditt sätt eftersom du har sådan stor och spydig attityd"
Faktum är att jag aldrig pratar med Fuck och med attityden hon sa det på så kan hon ju verkligen inte se sig själv genom att hon skulle ha dålig attityd.
 
En annan gång vid Tvn i stora allrummet:
Jag: Kan vi se på Äntligen hemma?
Fuck: Varför då? Vi kan ändå inte bygga något här?
Jag: Men det är ju kul att kolla på
Fuck: Jag är äldre än dig!
Jag: okej, ja...
Fuck: Tror du att jag skulle sätta mig där borta? (lilla tvn) Aldrig i livet!
 
Det blev lite äntligen hemma ändå...
 
Jag återkommer när hon sagt något mer, det är inte direkt så att jag letar hennes spydighet utan den får komma när den kommer... För jag avskyr verkligen människan!
 

 
 
 

Comments

Comments here:

Namn:
Remember me?

E-mail: (not publish)

URL/Bloggadress:

Coment:

Trackback