Att få bältessängen dit man vill...

Jag minns det så väl, så väl: Bland dom första gångerna jag hamnade i bältessäng...
Jag minns inte vad som hände innan men hur som helst så hamnade jag i bälte och fick massa sprutor. Men som en regel från mig så får man absolut inte somna i en bältessäng.
Om du somnar i en bältessäng kommer all galenskap som legat där in i din hjärna.
 
Så regel 1 : Somna aldrig i en bältessäng.
 
När dom hade fått mig i bälte så körde dom in mig i akut-rummet på PIVA (psykiatrisk intensivvårds avdelning)
Det var mörkt både ute och i rummet och en skötare hade tillsynen...
 
Det här är inget skämt utan är alltså helt sant...
Men jag fick panik och började hoppa upp och ner med hela kroppen när jag låg där fastbunden.
Jag hoppade alltså med hela bältessängen till väggen från i mitten av rummet.
Fler skötare kom in i rummet och flyttade tillbaka sängen till mitten av rummet.
 
Efter det hoppade jag med hela bältessängen till väggen igen och skötarna kom tillbaka och körde tillbaka mig till mitten av rummet igen. En tredje gång hoppade jag med hela bältessängen till väggen och denna gång lät skötarna mig ligga där.
Då fick jag en paniktanke att jag skulle sparka i väggen med ena foten. Så jag började sparka i väggen och jag sparkade hela 666 gånger.
 
Sen var jag nöjd, för den gången...
 

 
 

Comments

Comments here:

Namn:
Remember me?

E-mail: (not publish)

URL/Bloggadress:

Coment:

Trackback