Att bli taffsad på PIVA

Innan jag hamnade på rättpsyk så spenderade jag ett år på en PIVA avdelning.
PIVA = Psykiatrisk intensivvårds avdelning...
På PIVA är det tänkt att man endast ska vara på avdelningen max en vecka?
Jag satt där i ett år.
 
Dom var ju lagom äckliga på PIVA. Jag minns en gång då jag hade legat i bältessäng och fått massa sprutor och mediciner.
Efter att jag legat i bälte blev jag förd till mitt rum, helt groggy...
 
När jag låg där förvirrad och trött på mitt rum kom en skötare som hette Carlos in på mitt rum. Han frågade mig om jag ville ha massage...
Jag sa ja och Carlos började massera mina ben, sen tog han mig på mitt kön.
Då bad jag honom sluta men han sa bara "Lugn, lugn, det ingår i massagen"
Så han fortsatte uppåt och när han kom så långt att han tog mig på brösten föste jag bort honom och han gick ut...
 
Det är tragiskt hur maktbegärda vissa skötare är. Detsutom på ett mentalsjukhus.
 
 
 

 
 
Mitt rum på PIVA någon gång under ett års tid...
 
 
 
 

Comments

Comments here:

Namn:
Remember me?

E-mail: (not publish)

URL/Bloggadress:

Coment:

Trackback