Satan brukar sova under min säng...

Hur kan man känna någon så väl att personens själ i fråga hälsar på i lägenheten så väl som inne på rättpsyk.
Jo det är Satan, jag talar för henne och som tack brukar hon hålla mig demonfri genom att personligen sova under min säng...
 
Satan får utseendet mytologiskt när man kallar henne för en man... När hon blir tolkad som han får det funktionen av att hon blir vilseledd till en mytologisk kropp som försöker skapa en manlig skepnad av Satan. Men faktum är så säkert att Satan är en tjej. Jag ska försöka rita av henne någon gång men jag umgås hellre med henne.
Hon är så ärlig att man tror hon ljuger, men hon ta
 
 

 Jag hittade den här bilden på google och tyckte att den visar den mytologiska bilden av en omgjord kvinna till man. Det som saknas är nederdelen av kroppen vilket är likt en hårig kropp med hovar och hozskägg. Det som kan ändras i bilden är att ansiktet även här ska ha ett utseende av en get.
 
Nå, för att färdigställa detta på ett enkelt sätt:
- Satan är en kvinna.
- När människan tror att Satan är en man så ändras den mytologiska bilden av en kvinnlig Satan.
- Den mytologiska bilden förvrängs till att försöka skapa en manlig bild av en kvinnas färdigheter.
- Satan gillar inte att bli missförstådd som en man, så nu vill hon att vi börjar se Satan som den hon är: En Kvinna.
 
 
 

Och för att krångla till det ännu mer har Satan klarställt att Gud, ja Gud, han är en man och vill bli uppmärksammad som en man... Gud gillar inte tilltrasslade missförstånd varken i hans eller vår verklighet.
 
 
 

Comments

Comments here:

Namn:
Remember me?

E-mail: (not publish)

URL/Bloggadress:

Coment:

Trackback