Mitt liv i Slipknot 7

Slipknot - Gently - Låt 7 - 7 år
 
 
Gently, my mind escapes – Jag flyr in i mina minnen
Into the relaxing world of pleasure – In till allt som fyller dem
A pleasure that'll take my mind – Mina minnen långt borta
Off the reality of my life – Bak in i mina minnen
My past life… life as I know it now – Mitt liv, så som jag minns det nu

And whatever may come, it slowly disappears – Och det som händer är att saker försvinner
To somewhere in the back of my mind – Men det stannar i min hjärna
It will remain there 'til I wish to retrieve it – Tills jag vill veta av det!
Yeah! – Så är det!


Yes, I will stay here for a while, for I need the break – Jag kommer stanna hoss mina minnen, för jag behöver vila...
A break from the prisons of life – Vila från allt!
And everything that lays in the palm of life's hands – Och det som faller från mina händer!
Life's hands – Mina händer

This mode is incredible, it's out of this world – Men det försvinner och kommer inte tillbaka
Too bad I must always leave it… - Synd att det försvann för alltid, min gosedjurselefant!
…But that's life – Men så är livet!

 
 

Comments

Comments here:

Namn:
Remember me?

E-mail: (not publish)

URL/Bloggadress:

Coment:

Trackback