En till död groda... Och Adam

Så nu ska jag berätta hur jag och BOY fick kontakt. Vi har varit tillsammans i 6 år och 8 månader men jag lärde känna Adam för 13 år sedan och så här gick det till:
 
Jag var medlem på en sida som heter helgon och när jag hade tråkigt brukade jag gå in och kolla på nyinloggade personer. Sen en natt kom adams namn inloggat och jag kollade in honom. När jag gick in på andras sidor brukade jag kolla in deras gallerier och det gällde även här.
 
Där visades mig en bild på en död groda med texten "En död groda" på adams bild. Efter denna groda kom "En till död groda" vilket fortsatte med "En död råtta" Med bilder på dessa.
 
Jag älskar död så jag kände att jag verkligen måste skriva till denna fantasifulla person. Så jag skrev "Snygga bilder i ditt galleri" till denna främmande människa. Jag fick svaret "Tack så mycket! Det är min födelsedag idag också, så"
 
Efter det chattade jag och adam sönder MSN och efter ett tag möttes vi. Romansen kom först när jag var 21 och adam 24 år gammal.
 
Jag älskar honom sjukt mycket och jag får fortfarande fjärilar i magen av honom!
 
Puss på dig älskling!
 
 

 
 
(Bild av Umbra Kadabra: https://umbrakadabra.wordpress.com/ )

Comments

Comments here:

Namn:
Remember me?

E-mail: (not publish)

URL/Bloggadress:

Coment:

Trackback